Tehtud tööd

Sotsiaalministeerium
2020

ELUNDIDOONORLUSE UURING

Uuringu eesmärgiks oli selgitada välja, kuidas suhtuvad Eestis elavad inimesed rakkude, kudede ja elundite annetamisse ning sellesse, kas ja kuidas peaks toimuma selle protsessi raames otsuste langetamine nende inimeste...

Loe edasi
Sotsiaalministeerium
2019

INIMKESKSE TERVISHOIU SEIREMETOODIKA VÄLJATÖÖTAMINE

Uuringu käigus töötati välja ja testiti küsimustikud tervishoiutöötajatele ja elanikkonnale inimkeskse tervishoiu mõõtmiseks. Inimkeskne tervishoid on mitmetahuline mõiste, millel puudub ühtne mõõtmisinstrument. Inimkeskne tervishoid keskendub tervikuna inimesele, mitte ühele...

Loe edasi
Haridus- ja Teadusministeerium
2018-2019

ELUKESTVA ÕPPE STRATEEGIA VAHEHINDAMINE

Elukestva õppe strateegia 2020 (EÕS) näol on tegemist riigi keskse haridusstrateegiaga, milles on paika pandud valdkonna olulisemad eesmärgid ja prioriteedid perioodil 2014-2020. Strateegia vahehindamise eesmärgiks oli sõltumatu eksperthinnangu andmine,...

Loe edasi
Justiitsministeerium
2019

EESTI ÜHINGUTE STATISTILINE ÜLEVAADE

Raportis antakse ülevaade Eesti äriühingutest. Uuring on sisendiks ühinguõiguse revisjoni analüüs-kontseptsiooni põhjalt koostatavasse õigusaktide muudatusettepanekute otsustusprotsessi.

Loe edasi
SA Innove
2018

RAHULOLU KUTSEHARIDUSE PRAKTIKAKORRALDUSE JA ÕPIPOISIÕPPEGA

Uuringus hinnatakse organisatsioonipoolsete juhendajate rahulolu, panust töökohapõhisesse õppesse ja praktikakorraldusse kutsehariduses ning tuuakse välja probleemkohad ja parimad kogemused. Töökohapõhise õppe ehk õpipoisiõppe näol on tegemist tasemeõppe vormiga, mille puhul...

Loe edasi
Haridus- ja Teadusministeerium
2018

ÕPPEKEEL EESTI KÕRGHARIDUSES

Eesti kõrghariduse viimase aastakümne prioriteet on olnud rahvusvahelistumine, mis on suurendanud ingliskeelse õppe osakaalu ülikoolides. Samal ajal on väikeriigi seisukohalt kriitilise tähtsusega säilitada ja edendada kvaliteetset emakeelset õpet.

Loe edasi