Tööturg

Haridus- ja Teadusministeerium
2013

ELUKESTVA ÕPPE FINANTSEERIMISE PRAKTIKATE ÜLEVAADE

Elukestvas õppes osalemise üheks oluliseks takistuseks on õppimisega seotud otsesed ja kaudsed rahalised kulud. Antud ülevaate eesmärk oli võrrelda riiklikke toetusmeetmeid nende takistuste ületamiseks. Selleks koostati toetusmeetmete tüpoloogia ning...

Loe edasi
Sotsiaalministeerium
2013

TÖÖLEPINGU SEADUSE UURING

Uus töölepingu seadus võeti vastu 17. detsembril 2008 ning jõustus pool aastat hiljem, 1. juulil 2009. Seaduse eesmärgiks oli suurendada töösuhetes turvalist paindlikkust, mis võimaldaks nii töötajal kui tööandjal...

Loe edasi
Rahandusministeerium
2012

AVALIKU JA ERASEKTORI PALGAERINEVUS

Kas ja kui palju erinevad palgad avalikus ja erasektoris? Selles lühiraportis näidatakse, et vastus sõltub olulisel määral esiteks sellest, kuidas avalik sektor on defineeritud ja teiseks sellest, kas võrreldakse...

Loe edasi
Haridus- ja Teadusministeerium
2012

ÜLDKESKHARIDUSE LÕPETAJAD TÖÖTURUL AASTATEL 2001-2010

Ajakirjanduses leiavad igal aastal kajastamist riigieksamite tulemuste baasil koostatud koolide edetabelid, kuid kas need koolid, kus saadakse paremaid riigieksamite tulemusi paiknevad tipus ka mõne teise mõõdiku järgi? Käesoleva raporti...

Loe edasi
Sotsiaalministeerium
2012

TÖÖTURUKOOLITUSE JA PALGATOETUSE EFEKTIIVSUSE HINDAMINE

Käesoleva töö eesmärgiks oli hinnata Euroopa Sotsiaalfondist toetatava programmi „Kvalifitseeritud tööjõu pakkumise suurendamine 2007–2013“ raames pakutava palgatoetuse ka koolituse teenuste asjakohasust, tulemuslikkust, jätkusuutlikust ning kus võimalik, ka majanduslikku efektiivsust.

Loe edasi
Sotsiaalministeerium
2011

TÖÖTERVISHOIU JA TÖÖOHUTUSE SEADUSE ÕIGUSLIK ANALÜÜS

Kas Eesti töötervishoiu- ja tööohutuse valdkonnas on asjad korras? Sellele küsimusele vastuse saamiseks tellis Sotsiaalministeerium analüüsi, mille täpsemaks eesmärgiks oli anda hinnang Eestis töötervishoiu ja tööohutuse valdkonnas kehtivate õigusaktide...

Loe edasi
Haridus- ja Teadusministeerium
2011

ÕPINGUTE EBAÕNNESTUMISE KULUD EESTIS

Uuringu eesmärgiks oli hinnata õpingute katkestamisest tulenevaid kulusid inimesele ja ühiskonnale tervikuna, kirjeldada õpingute katkestamise vähendamise võimalusi. Õpingute katkestamise all mõistetakse keskhariduse või sellele vastava haridustaseme mitteomandamist.

Loe edasi